Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

sobota 20. februára 2016

Krásne nechty

Krásne nechty

Každá z nás žien či dievčat chce mať krásne nechty. Najčastejšie sa nám stáva, že pod vplyvom stresu si svoje krásne nechtíky ohryzieme a potom sa na seba hneváme. Aj mne sa to stávalo len som sa rozhodla, že to už neurobím. Odvtedy Vám môžem povedať, neviem čo je to ohrýzanie nechtov.
Viem,že každá z nás ma rada buď dlhé alebo krátke nechty podľa toho čo robí.
Osobne mám rada takú strednú dlžku nechtov.
Ak sa staráte o svoje nechty správne a aj ich dostatočne vyživujete nepotrebujete žiadne zázračne laky na nechty,ktoré aj tak po čase prestanete používať.
Chcela by som Vám ponúknuť návod na dobrú manikúru.

AKO NA MANIKÚRU:
1) Ruky si umyjeme pod teplou vodou z mydlom.
2) Na kožičku okolo nechtu si nanesieme kozmetickú vazelínu prípadne mastnejší krém alebo kalciovu masť.
3) Nechty si ostrihame do takého tvaru aký by sme chceli no iba 1/3 nechta zostrihneme, zvyšok tvarujeme pilníkom. Odporúčam jedine sklenený. Papierovy a kovový veľmi štiepi nechet pričom sklenení je jemný.
4) Nechet pilujeme z jedne strany do druhej a späť až kým nebude mať jednu dĺžku. Osobne ešte nechet pilujem od spodu a z vrchu potom je pekný.
5) Potom ako sme si vytvorili rovnaku dĺžku všade začneme si zatláčať kožičku okolo nechta. Zatláčame špeciálnym drievkom veľmi jemne aby sme si neublížili. Nakoniec vazelínu či krém vmasírujeme do pokožky. Kto to nechce stačí si opäť umyť ruky z mydlom a nakrémovať ruky z hydratačným krémom.
na zatláčanie kožičky okolo nechta



Dúfam, že Vám môj návod pomôže. Prípadne mi napíšte ako sa Vám darilo urobiť si manikúru. Ak by to nešlo napíšte mi komentár a urobím aj video k tomu.

Prajem krásny deň. :) :) :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára