Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 7. februára 2016

Perfektné upravené obočie

Nikdy ste si nevedeli urobiť dobre obočie?

Rada by som Vám ponúkla môj návod na dokonalé obočie. Verím, že sa Vám to podarí.

Tu je môj návod:
  • obočie začínam trhať od koreňa nosa -ak si priložíš štetec vo vertikálnej línii tak tam začína obočie
  • vždy ho upravujem tak aby vyzeralo prirodzene
  • dávam si pozor na to aby som nevytiahla viac chĺpkov 
  • vždy vyťahujem chĺpky iba o jeden riadok
  • najvyššia časť obočia je ak si štetec priložíš od nosa cez stred oka ako v bode 2
  • dĺžka obočia by mala byť taká  ako je znázornená v bode 3, čiže štetec priložte od nosa ku koncu oka a čo je za štetcom navyše to treba vyťahať.

Ak náhodou chodíte pravidelne na úpravu obočia stačí vyťahovať chĺpky iba v tej zóne ako Vám upravila kozmetička. V prípade, že by sa Vám to nepodarilo tak to nechajte tak a navštívte kozmetičku.
Tu si môžete pozrieť ako sa upravuje obočie

Prajem pekný deň. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára