Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 11. marca 2016

Téma týždňa: Návšteva kozmetického salónu/ diskusia

Milé dámy/ slečny,

v mojej skupinke na Fb chcem preberať tému návštevy kozmetického salónu.
Každý postreh, poznatok alebo negatívne skúsenosti ma zaujímajú.
Viem, že niekedy sa nedá byť pracovne schopný na 100% pretože, každý z nás ma občas deň "blbec" no niekedy je to už samozrejmosť.
Preto ma zaujíma, čo ste zažili.

Chcela by som Vás pozvať na danú tému/ diskusiu ohľadom návštevy kozmetického salónu na  FB, ktorá prebieha od 3.4.2016 prípadne sa predĺži čas diskusie Diskusia - Návšteva kozmetického salónu

Prípadne vložte  pod tento článok svoj komentár.


Vopred ďakujem každej dáme/slečne, ktorá sa pridá a povie, čo zažila alebo aké mala skúsenosti pri návšteve salónu.

Teším sa na Vás.

Prajem pekný večer :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára