Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

utorok 31. mája 2016

DOMÁCA MASKA - ŽELATÍNOVÁ MASKA

 Želatínová maska - plusy a mínusy

Ako každý s nás skúša všetko možné aby sa pleť očistila hlavne od čiernych bodiek -  zanesených pórov.
Taktiež som vyskúšala tento recept, že som si trošku želatiny dala do hrnčeka s trochou mlieka, zohriala som aby sa vytvorila tuhšia hmota, ktorá sa dá naniesť jednoducho na pleť.
Nebola horúca ale teplá.

VÝSLEDOK:

1) táto "maska" mala dobrú konzistenciu ako gélová maska
2) jednoducho sa natierala na pleť
3) čas tuhnutia cca 15-20 minút
4) nesťahovala sa v celku ale trošila sa ako prášková maska
5) pleť očistila iba od nečistôt na povrchu
6) nevytiahla celkovo čierne bodky z hĺbky

ODPORÚČANIE:
Ak sa chcete zbaviť čiernych bodiek účinnejšie, treba navštíviť  kozmetičku, ktorá tieto čierne bodky ručne odstráni a tak sa uvoľnia celkovo póry od nahromadeného potu,mazu a prachových čiastočiek.
Táto maska pomôže odstrániť iba vrch nečistoty aspoň na 2 - 4 dni.




Skúste si vyskúšať masku a dajte mi vedieť aký ste mali pocit, keď ste si ju naniesli, nechali pôsobiť a aký bol výsledok.


Prajem Vám pekný deň. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára