Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 12. novembra 2017

3D mihalnice


Milé dámy,
rozmýšľate, či si dáte 3D mihalnice alebo nie?

Je veľa článkov pozitívnych aj negatívnych ale najlepšie je keď si každý sam vyskúša na sebe či mu táto technika "zahusťovania" mihalníc pomôže alebo nie.
Jedine, čo by som odporúčala je, ak máte problém z očami aby ste nepodstupovali tento zákrok.

Urobila som stručný popis čo treba urobiť ak chcete prísť na aplikáciu  do salónu a aj starostlivosť potom keď ich budete mať








Moja osobná skúsenosť je že ak boli dobre nalepené s pomocou kvalitných prípravkou dĺžka mihalníc bola cca 3-6 týždňov.
Správne by sa mali mihalnice dopĺňať medzi 3-4 týždňom ale u každej klientky je to individuálne.
Ukážem vám klientku pred a po doplnení 3D mihalníc





 PRED




                                                    PO


Dúfam, že Vám aspoň tak pomôžem rozhodnúť sa.
Pekný deň :D 



Texty podliehaju autorským právam podľa zákona č. 185/2015 Z. z. a jeho kopírovanie je trestné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára