Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

streda 23. marca 2016

Jedlo bez mäsa

Často sa Vám stáva, že keď pôjdete do reštaurácie v jedlách bez mäsa máte šunku alebo kuracie mäso?


Veľa ľudí si myslí, že bez mäsa sa nedá žiť.
Sama mám na sebe odskúšané nakoľko 22 a pol roka svojho života som jedla v kuse prevažne mäso. A taktiež zelenina a ovocie boli moji nepriatelia. Momentálne ho jem pomenej nakoľko priateľ neje mäso a pritom vie úžasne variť zo zeleniny.
Nakoľko som nebola veľmi dobrá kuchárka naučil ma variť.
Teraz mu vyváram jedlá, ktoré sú u nás doma také TOP pretože, aj svokrovcom tieto jedla chutia.
Pár receptov Vám napíšem, ktoré milujeme.

A ak ste sa náhodou stretli s nejakým týmto jedlom a Vám nechutilo to neznamená, že je to zlé jedlo iba zlé pripravené. 

Ešte aby som nezabudla takáto zmena pomáha organizmu, pleť je krajšia, prekrvuje sa, taktiež sa dá schudnúť bez cvičenia pár kíl.

Prvé recepty nájdete pod názvom - Jedlo bez mäsa- recepty 1
Ak budete mať záujem o ďalšie napíšte mi komentár. Ďakujem.

Verím, že sa Vám bude páčiť táto téma a budete ju zdieľať aj medzi svojimi známimi.

Prajem pekný deň. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára