Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

štvrtok 29. septembra 2016

Čo signalizuje akné na tele?

Každého z nás môže občas potrápiť nejaká tá vyrážka na tvári či tele. Veľakrát som sama rozmýšľala čo to môže znamenať.
Viem, že nie je príjemné mať nejakú tú vyrážku na viditeľnom mieste a ešte vtedy, keď sa ide oslavovať :)

Chcela by som Vám ukázať na tejto mapke, kde a prečo sa vytvárajú vyrážky:

Mapa tváre: Aj vyrážky a vrásky môžu byť signálom choroby.
1. Močový mechúr sa prejavuje tesne pod miestom, kde začínajú rásť vlasy
2. Hrubé črevo na spánkoch a na bočných stranách čela
3. Tenké črevo uprostred čela
4. Pečeň medzi obočím
5. Slezina okolo očí, pod obočím a smerom k ušiam
6. Žlčník na viečkach
7. Nadobličky tesne pod očami
8. Podžalúdková žľaza (slinivka) okolo koreňa nosa
9. Žalúdok v strednej časti nosa
10. Srdce na špičke nosa
11. Priedušky pod nosom (nosné dierky)
12. Pľúca na tvári od nosa až po uši
13. Pohlavné orgány okolo úst a na časti brady
14. Obličky na brade
Zdroj : Eva Peterová, Nový čas Zdravie

Čo by som mohla odporúčať?
Určite by som odporúčala to, že človek  musí mať pestrú stravu, musí si nájsť chvíľku pre seba aby si oddýchol od každodenných starostí. Človek aby mohol fungovať  v každodennom živote musí mať aj dobrý spánok lebo aj ten je najdôležitejšou súčasťou nášho života.
Pokiaľ nie sme v pohode nič sa nám nedarí, náš organizmus nepracuje správne preto nemôžeme takto fungovať každý deň.

Prajem krásny deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára